總網頁瀏覽量

2013年10月14日 星期一

見工

A 經埋

B 25年前的見工者

C 25年後的見工者

D 25年後的見工者之母



A:「你好,亞楊,點解遲左既?」

B:「唔好意思,陪阿媽睇街症,遲些少。」

C:「因為我要等埋我阿媽一齊黎。」

D:「係呀係呀, 要等埋我。我呢個仔唔識講野,我響埋到佢會好d!」

A:「哦,你知唔知我地呢份工要做咩?」

B:「知。」

C:「知。」

A:「你知既意思係?」

B:「企堂。」

C:「侍應。」

A:「係,其實主要都係開位落單、沖茶、舖執、結帳,答客人問題,其他就邊度有要你幫手就去幫下手,唔難做,但都會幾辛苦,你怕唔怕?」

B:「唔辛苦。有食有住又有人工,怕你唔請!」

C:「如果真係好辛苦, 我怕我做唔。」

A:「人工假期你都清楚,仲有冇問題?」

B:「我可唔可以返早?」

C:「我可唔可以唔返咁早?」

A:「點解?」

B:「早落場,我想返夜校讀英文,第日去酒店做都得!」

C:「遲返工,因為我要覺,起唔到身。今日咁早都係阿媽迫我!」

D:「係呀係呀,佢晚晚打機10幾個鐘!就嚟盲架喇!」

A:「哦……咁你返去等消息啦,我會再通知你。」

D:「阿經理, 我仲想問d野呀?」

A:「你問啦!」

D:「你公司有冇俾佢個陣坐下? 因為佢真係好易,行樓梯行多兩步都要抖既。同埋呢,你地會唔會OT? 佢可唔可以唔OT? 因為太夜返我唔係好放心。仲有可唔可以唔好派佢去其他分店? 呢間近我地屋企,我可以隨時落探下佢、睇下佢。」

A:「鞋───,25年前多奮青,發憤求上進,25年後多廢青,慈母多敗兒。」 

沒有留言: