總網頁瀏覽量

2013年10月13日 星期日

洗碗



A:唔該!我想要杯茶同埋畀個餐牌睇下有乜啱食!

B:等等!茶到!

A:阿姐,仲有餐牌呢?

B:係噃,等等,攞畀你!

A:阿姐,今日廚房有乜好介紹?

B:是但啦,唔知呀?

A:有冇搞錯,今時今日咁嘅服務態點得 !

B:我都知,劉德華套宣傳片吖嗎!

A:你知都仲做成咁!

B:原諒下啦,我做替工咋!

A:叫你地經理出嚟!

B:佢唔得閒噃!

A:點解?

B:佢係廚房洗緊碗!

A:有冇搞錯?

B:無法啦,請唔到人洗碗!

A:你洗碗好過做伙記啦!

B:鞋,我響屋企成日打爛嘢,經理唔畀我洗呀!

A:小心啲咪得啦!

B:我都咁同佢講,佢唔肯,話整鞋我對手!

A:有冇搞錯,經理同你有親,咁錫住你!

B:佢唔錫唔得!

A:點解?

B:因為我係佢老婆!

沒有留言: